الفن – آمال ماهر: “لما غنيت على المسرح قالوا دوبلير.. وخايفة دلوقتي يقولوا مش أنا” – البوكس نيوز

الفن – آمال ماهر: “لما غنيت على المسرح قالوا دوبلير.. وخايفة دلوقتي يقولوا مش أنا” – البوكس نيوز

البوكس نيوز – الفن – نتحدث اليوم حول آمال ماهر: “لما غنيت على المسرح قالوا دوبلير.. وخايفة دلوقتي يقولوا مش أنا” والذي يثير الكثير من الاهتمام والجدل عبر مواقع التواصل الاجتماعي وكما سنتناول بالتفصيل حول آمال ماهر: “لما غنيت على المسرح قالوا دوبلير.. وخايفة دلوقتي يقولوا مش أنا”، وتعد هذا المقالة جزءًا من سلسلة المقالات التي ينشرها البوكس نيوز بشكل عام.


ردت المطربة آمال ماهر، على الشائعات التي أثيرت حولها، قائلة: “أنا بخير، والحمدلله على محبة الناس.. أنا لما طلعت في فيديو دقيقتين قالوا مش هي، ومش في بيتها”.


وأضافت آمال ماهر  خلال لقائها ببرنامج “الحكاية”، مع الإعلامي عمرو أديب: “أنا اتخضيت من كتر الناس القريبين اللي بيكلموني، وبكلمهم وأرد عليهم ومش مصدقين إني أنا بكلمهم، بكلم قرايب وأصحابي بيقولوا لا ابعتيلنا صوتك، قلت لا انتو بتستهبلوا وزودتوها”، مردفة: “كنت أمشي، أقولهم والله ما في حاجة، كنت بروح الجيم، ولما تعبت وبطلت اتأكدوا قالوا لا خلاص دي مخطوفة وفيها حاجة، لا مفيش أي حاجة”.


وواصلت الفنانة آمال ماهر : “بحس إن بالفطرة كده، الناس بتجري ورا أى إشاعة، والمرة الجاية لو فيه حاجة هسيب فيديو احتياطي”


واستكملت آمال ماهر: “أنا غنيت وقالوا لا مش هي برضو، قالوا دي دوبلير، ولغاية برضو وأنا قاعدة معاك يقولوا مش أنا، أو حاجة قديمة”.


 

وفي نهاية مقالتنا إذا كان لديك أي اقتراحات أو ملاحظات حول الخبر، فلا تتردد في مرسلتنا، فنحن نقدر تعليقاتكم ونسعى جاهدين لتلبية احتياجاتكم وتطوير الموقع بما يتناسب مع تطلعاتكم ونشكرًكم علي زيارتكم لنا، ونتمنى لكم قضاء وقت ممتع ومفيد معنا.

تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: لا يمكنك نسخ المقالة