البوكس نيوز – منى فاروق: «ليه بتطلعوا إشاعات رخيصة عني ومش بتفكروا في أخرتكم»

البوكس نيوز – منى فاروق: «ليه بتطلعوا إشاعات رخيصة عني ومش بتفكروا في أخرتكم»

جريدة البوكس نيوز تلخص لكم متابعينا الكرام أهم ما جاء من منى فاروق: «ليه بتطلعوا إشاعات رخيصة عني ومش بتفكروا في أخرتكم» ،

أعربت الفنانة منى فاروق عن غضبها الشديد من التعليقات السلبية التي تواجهها خلال الفترة الأخيرة، حيث كتبت على حسابها بموقع الصور الشهير إنستجرام :«يلا الاستوري دي اعملها ترند كمان ياللي مش بتخافوا ربنا بجد عندي سؤال مهم ..؟؟ ليه مركزين في حياتي ..؟ ليه كل حاجه اعملها تطلعوها ترند ..؟ ليه مش سايبني في حالي ..؟ ليه مش عاوزني اعيش زيكم ..؟ ليه مش عاوزني اشتغل واكبر وانجح …؟؟ ليه بتحاسبوني ..؟؟».

وتابعت منى فاروق :«ليه بتحاربوني في رزقي وحياتي ..؟ ليه مستنين ليا اي حاجه عشان تتكلموا عني وعن عرضي واهلي ..؟ ليه مستكترين عليا اي حاجه حلوه تحصلي ..؟ ليه كل يوم اصحا على خبر أوحش من اللي قبله ..؟ ليه بتطلعوا إشاعات رخيصة عني..؟؟ ليه أنا شغلتكم …؟؟ ليه بتتكلموا عني بالباطل حتي لو طلعت قولت كلام عادي …؟ ليه عاوزين بتوجعوني …؟».

وأضافت: «ليه مش من عاوزني أعيش …؟ ليه مش بتفكروا في أخرتكم …؟؟ ليه مش بتفكروا لو ربنا كشف ستره عنكم هيحصل فيكم إيه ..! حسبي الله ونعم الوكيل في كل إنسان بيتكلم في عرضي ويقول إشاعات وکل إنسان ربنا ستره دي نعمه مش حاسس بقيمتها عشان مش بتحافظ عليها وحسبي الله في كل إنسان بيكره جمهوري فيا …. ربنا موجود وهينصرني على كل ظالم .. من كان منكم بلا خطيئة فليرمها بحجر دع الخلق للخالق حسبي الله ونعم الوكيل».

جريدة البوكس نيوز محرك بحث اخبارى و يخلي موقعنا مسئوليتها الكاملة عن محتوي الخبر او الصور وانما تقع المسئولية علي الناشر الاصلي للخبر و كما يتحمل الناشر الاصلى حقوق النشر و وحقوق الملكية الفكرية للخبر .تم نقل هذا الخبر اوتوماتيكيا وفي حالة امتلاكك للخبر وتريد حذفة او تكذيبة يرجي الرجوع الي المصدر الاصلي للخبر اولا ثم مراسلتنا لحذف الخبر

تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: لا يمكنك نسخ المقالة