عمرو أديب يعلق على أزمة تهديد نادي الزمالك بالانسحاب من القمة

عمرو أديب يعلق على أزمة تهديد نادي الزمالك بالانسحاب من القمة

البوكس نيوز – نتحدث اليوم حول عمرو أديب يعلق على أزمة تهديد نادي الزمالك بالانسحاب من القمة والذي يثير الكثير من الاهتمام والجدل عبر مواقع التواصل الاجتماعي وكما سنتناول بالتفصيل حول عمرو أديب يعلق على أزمة تهديد نادي الزمالك بالانسحاب من القمة، وتعد هذا المقالة جزءًا من سلسلة المقالات التي ينشرها البوكس نيوز بشكل عام.

  • أهم الأخبار
  • تـوك شـو
عمرو أديب يعلق على أزمة تهديد نادي الزمالك بالانسحاب من القمة

علق الإعلامي عمرو أديب، علي أزمة تهديد نادي الزمالك بالانسحاب من مباراة القمة أمام النادي الأهلي يوم الثلاثاء المقبل، ضمن مباريات الدوري العام.

وقال عمرو أديب خلال برنامج “الحكاية” المذاع على قناة “إم بي سي مصر”: “هو الزمالك هيلعب ماتش يوم التلات اللي جاي ولا لأ دا السؤال المهم في مصر، في ناس بتقول في النهاية الزمالك هيلعب وفيه ناس بتقول لأ خلاص مش هتنزل المرة دي”.

وتابع أديب: “أنا رأيي أن الزمالك لازم يلعب مينفعش واحنا جوا الدوري تيجي فرقة معجبهاش ماتش أو كورة نطت علي الخط أو ما نطتش على الخط وفيه مؤجلات أو مفيش مؤجلات وتيجي فرقة تقرر أنها مش هتلعب مفيش حاجة اسمها مش لاعب، والزمالك مش بيلعب الماتش علشان الدوري والكأس الزمالك في المركز الـ11 مش مثلا خلاص والنقطة دي هتفرق معاه”.

وأكمل:” أناشد مجلس إدارة الزمالك لو سمحتوا العبوا يوم التلات اللي جاي، وإزاي النهاردة وانا لاعب في الزمالك مبقاش عارف أهم ماتش في الدوري هلعبه ولا لأ، في حين إن الفريق التاني مجهز نفسه لكل شيء لماتش التلات الجاي وابن الزمالك حاطط ايده على خده ومش عارف هيلعب ولا لأ، هو فيه حاجة كده يا جماعة، أنت منتظر من لاعب بتقوله احنا مش لاعبين وبعدين تقول له يلا يا إبراهيم يلا يا محمد بكرة يا حبيبي عايزين نكسب الأهلي مفيش كده يا جدعان”.

وفي نهاية مقالتنا إذا كان لديك أي اقتراحات أو ملاحظات حول الخبر، فلا تتردد في مرسلتنا، فنحن نقدر تعليقاتكم ونسعى جاهدين لتلبية احتياجاتكم وتطوير الموقع بما يتناسب مع تطلعاتكم ونشكرًكم علي زيارتكم لنا، ونتمنى لكم قضاء وقت ممتع ومفيد معنا.

تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: لا يمكنك نسخ المقالة