الان – بأمر الخطيب.. عقوبات مغلظة على إمام عاشور بسبب خناقة شقيق مراته ياسين حافظ – البوكس نيوز

الان – بأمر الخطيب.. عقوبات مغلظة على إمام عاشور بسبب خناقة شقيق مراته ياسين حافظ – البوكس نيوز

البوكس نيوز – الأخيرة – نتحدث اليوم حول بأمر الخطيب.. عقوبات مغلظة على إمام عاشور بسبب خناقة شقيق مراته ياسين حافظ والذي يثير الكثير من الاهتمام والجدل عبر مواقع التواصل الاجتماعي وكما سنتناول بالتفصيل حول بأمر الخطيب.. عقوبات مغلظة على إمام عاشور بسبب خناقة شقيق مراته ياسين حافظ، وتعد هذا المقالة جزءًا من سلسلة المقالات التي ينشرها البوكس نيوز بشكل مستمر، فاتبعونا باستمرار.

شقيق زوجة إمام عاشور قاله: “دا الشبشب اللي بيلبسه أنضف من عيلتك كلها.. بلاش أنا وخليك راجل بدل ما اعلمك الأدب”.. وبعدها جري على الكابتن محمود الخطيب وقاله: “إلحقني”.. ورطة جديدة وقع فيها إمام عاشور نجم الأهلي.. ومش عارف يطلع منها بعد اللي عمله مع مصور نادي الزمالك عشان يرضي المدام وأخوها.. أيه اللي حصل؟.. ومين السبب؟.. وإمام عاشور هيحصله أيه؟.. وإزي مصور الزمالك خوف لاعب الأهلي؟.. ده اللي هنعرفه مع بعض في “عرب 22”.

دي مش أول مرة أخو مرات عاشور ياسين حافظ لاعب فريق الزمالك الشاب يورط نفسه في مشاكل مع الجماهير.. لكن المرة دي الحوار كبر لما إمام عاشور خد بطولة دوري أبطال أفريقيا وهو عمل ليه ستوري على إنستجرام وكتب فيه “أحسن لاعب في أفريقيا والله”.

ده زعل جماهير الزمالك اللي قلبت الدنيا وهاجمت اللاعب وطالبت المسئولين في النادي أنه يمشوا ياسين حافظ وقالوا ده مش مقدر النادي اللي خيره عليه وبيشجع لاعب في النادي المنافس.

صفحة تابعة لجماهير الزمالك قالت: “في استفزاز تام لمشاعر جمهور الزمالك.. العيل اللي اسمه ياسين حافظ ده اللي بيلعب في فرقة ٢٠ سنة في النادي بينزل صورة جديدة ليه مع الخاين بعد مهاجمة جمهور الزمالك ليه امبارح بسبب صورته مع إيمان عاشور.. على مجلس الإدارة طرد أمثال هؤلاء اللاعبين وتنضيف النادي من شوية المرتزقة دول حتى لو كان أحسن لاعب في مصر”.

بعدها مصور نادي الزمالك أسامة دياب كتب بوست: “اللى مش عارف قيمة نادي الزمالك ومش عارف هو بيلعب فين يتفضل من غير مطرود احنا هنهزر.. نادى الزمالك كبير اوى مش هنشتغل بعض ويتمثل علينا انا بستحقر نفسى اني وقفت معاك فى يوم من الايام”.

الكلام ده زعل إمام عاشور اللي رد على المصور وقاله: “مهو لما انت تتكلم علي لعيب بيلعب في نادي محترم وتقولوه كنت بعملك وبقف جمبك يبقي الناس تفهم ايه.. انت عيل ملكش تلاتين لازم في الدنيا كلها وكلها عارفه انت كلب مين؟.. وماشيه ازاي.

أنت اللي زيك مينفعش يترد عليه وبدل يا بتاع أنت بتقول اللي مش عارف هو بيعايب فين يتفضل يتمشي خلاص يا عم فتاكه.. أنت مشي من النادي ومتقلقش مكانه موجود.. وبعدين يا أنت بتقول بتستحقر نفسك ان وقفت معاه لأ.. دا الشبشب اللي بيلبسه أنضف من عيلتك كلها.

وبلاش انا علشان انت عارف اللي فيها.. ولو حصل حاجه تاني.. أنا هنزل باللي عندي.. وأنت لما تقولي وقفت معاك خليك راجل بقي.. أنت بتتكلم علي أساس.. بتتكلم باسم نادي محترم والناس اللي فيه محترمة.. لما تتكلم باسمه على أساس أنت.. أديتك أكبر من حجمك بس تبقي تعمل حاجه تانيه يا كلب الجنيه”.

بعد اللي كتبه إمام عاشور.. راح المصور قاله مصر بلد قانون وهاخد حقي بيه.. فإمام عاشور قام قفل حسابه على فيسبوك بوك ولغي التعليقات ومحدش قادر يشوف اللي كتبه.. وراح استنجد بالمسئولين في النادي الأهلي.

لكن الكابتن محمود الخطيب معجبوش اللي عمله إمام عاشور.. وبلغ الكابتن خالد بيبو .. يحذر إمام من اللي بيعمله على السوشيال ميديا والرد على الجماهير.. وطلب منه يطبق لايحة الفريق على اللي بيعمله.. لأنه كدا هيضر نفسه ويضر النادي معاه.. والفريق مش حمل مشكلة تاني زي اللي حصلت مع حسين الشحات ومحمد الشيبي نجم بيراميدز.

لذلك يقدم لكم من خلال موقع البوكس نيوز تغطية ورصدًا مستمرًّا على مدار الـ 24 ساعة لـ أسعار الذهب، أسعار اللحوم ، أسعار الدولار ، أسعار اليورو ، أسعار العملات ، أخبار الرياضة ، أخبار مصر، أخبار اقتصاد ، أخبار المحافظات ، أخبار السياسة .

ويقوم فريقنا بمتابعة حصرية لجميع الدوريات العالمية مثل الدوري الإنجليزي ، الدوري الإيطالي ، الدوري المصري، دوري أبطال أوروبا ، دوري أبطال أفريقيا ، دوري أبطال آسيا، والأحداث الهامة و السياسة الخارجية والداخلية بالإضافة للنقل الحصري لـ أخبار الفن والعديد من الأنشطة الثقافية والأدبية.

وفي نهاية مقالتنا إذا كان لديك أي اقتراحات أو ملاحظات حول الخبر، فلا تتردد في مرسلتنا، فنحن

نقدر تعليقاتكم ونسعى جاهدين لتلبية احتياجاتكم وتطوير الموقع بما يتناسب مع تطلعاتكم ونشكرًكم

علي زيارتكم لنا، ونتمنى لكم قضاء وقت ممتع ومفيد معنا.

تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: لا يمكنك نسخ المقالة